30 Mayıs 2020 Cumartesi
Evlerimizde Kullandığımız Su Arıtma Cihazları Ne Kadar Masum?
Bundan yaklaşık 2 sene önce babam evimize su arıtıcı taktırdı. Piyasadaki en iyi markalardan biriymiş. Ucuz değil haliyle. Bakımı bile pahalı. Fakat bende birazcık tat değerlendirmecilik yani diğer bir deyişle gurmelik olunca eski tatlı su çeşmelerini, damacana sularını ve su markaları arasındaki farklılıkları bile mukayese eder duruma geldim. Damacana su ile su arıtıcı arasında yadsınamayacak kadar fark var. Damacana suyu lezzetli, içimi güzel. Ama arıtıcı çok ilginç bir şekilde sanki bazı özelliklerini kaybetmiş.
Zihnimde oluşan olayı yukarıda özetlemiş oldum. Kimseyi kötülemek gibi bir amacım yok. Sadece okuyucular da benimle aynı kanaatte mi yoksa daha farklı görüşleri mi var, bunu merak ettiğim için kaleme alıyorum.
Aklıma takılan soru şu: "Arıtılmış olan sular insana fayda sağlayan bazı temel bileşikleri de arıtıyor mu? İnsanın sudan alması gereken bazı maddeler de arıtılıyorsa, insan bundan ne derece etkileniyor?"
Konuyla alakalı düşüncesi olan arkadaşımız lütfen yorum kısmına düşüncelerini bizimle paylaşsın.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder