Bugün arabayla 3 arkadaşımı alıp Sivas yollarında gezdik. Daha sonra Yenisehir'deki yürüme yolunda yürüdük. Buraya kadar normal. Sonrasında daha önce yapmadığımız birşey yaptık. Köprünün altından geçerek toprak yoldan girdik. Oradan giden yol boyunca yürüdük, yürüdük, yürüdük. Bu resim oradan çekilen bir fotoğraf.
Peki olay nedir? Olay şu. Yol boyunca tarlalar, çiftlik evleri, ağaçlar ve daha nice güzellikler gördük. Biz buraya daha önce neden gelmedik diye söylendik. Gerçekten yürümek için hoş bir yol oldu. Bir manada Yeşil Yol.
Epey yürüdükten sonra nereye vardık? Yolumuz, Kızılırmak görününceye kadar devam etti. Irmağın akışını gördük. Ekilmiş tarlaların ardı Kızılırmak'a dayanmıştı.
Çevre tarlada çalışan işçileri de belirtmeden geçmeyelim.
Çayırağzı işte bu demekti. Kızılırmak'a dayanmış olan yeşillikler. Verimli topraklar.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder