Evlerde izole olduğumuz bu günlerde hareketsiz kalmamak adına saat 5'ten sonra yürüyüşe çıkıyorum. Nerede yürüyorum peki. Resimde gördüğünüz Recep Tayyip Erdoğan bulvarında yürüyorum. Sivas'ımızın Yenişehir mahallesi mevkiine yeni yapılan bulvar bu. Yakınında başka yürüyüş yolu var ama ben daha çok burayı tercih ediyorum.
Siz yürümenin önemini kavradınız mı bilmem. Ama hayat durmuyor, devamlı hareket halinde. Yürümek hayatın kendisi aslında bir bakıma. Yürüdükçe vücut bile kendini düzenliyor. Nuri Pakdil ne diyordu?
"Yürü kardeşim! Ayağına Kudüs kuvveti gelsin"

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder