Artık haberlere bakmak bile istemiyorum. Neden çünkü olumsuzluk pompalıyorlar.
Ben neden böyle stres yapıyorum ki. Kullandığım kelime aslında tam bir açık değil. Stres.
Hayati İnanç hoca en az 12 kelimeyle ifade edilebileceğini söylemişti. Kendimizi anlatmak için kelime bile bulamayacak kadar kelime haznemiz daraldı.
Bir insanın hedeflerinin sadece bir hayal olarak kalması mı, içerisinde boğuştuğum fikirler. Yoksa gereken micadeleyi gösterememek midir?
Bir insanı anlayacak, onunla her seyini paylaşacak birisinin olması ne muhteşemdir.
Zaten insan insanın şifası değil midir? İşte böyle insanın ya da ınsanların az olduğu bir yerlerdeyim. Buradaki yer belli bir koordinatta bulunan bir yer değil. Yani şehir veya mekan kapsamında değil. İçsel manada. Gönül manasında.
Ah kelimeler.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder