2014 öncesine dönmek istiyorum. Bu olmazsa 2010 dan önceye. O da olmazsa 2002 ye. Ama işte 1 saniye geriye dönmeye imkanımız yok. Hayat... Ömrün yarısı geçmişe hasretle geçermiş diğer yarısı da gelecek kaygılarıyla geçermiş.
Geçmişte yaşamayı o kadar isterdim ki şu zamanlardan çıkıp. Zaman makinesine binip 50'li 60'lı ve on on artarak 90'lı yillarda yaşamak... Back to Future filmini duymuşsunuzdur. 3 seri de insana bu hayalini kısa da olsa duyumsatıyor.
Geçmişte kimleri hangi duraklarda bıraktık. Gelecekte kimleri hangi duralardan alacağız? En iyisini Allah bilir. Her işimiz hayrolsun.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder