Yok yok. Başka okula geçmem lazım.
Bu okuldaki değişik sahsiyetlere artık dayanamıyorum.
Düzensiz bir okul yapısı var.
Aman atamaları değerlendir!!!
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder