Beyaz Çikolatalı Kahve

21 Şubat 2021 Pazar

21 Şubat Pazar

 Hani kaygı ve paranoya arttı ya.

Çağ bu çağ ya...

Ben de iki gündür acaba tekrar koronaya mı yakalandim diye düşünmeye başladım. 

Paranoya yaptığımı düşünüyorum. 

İnşallah korktuğumuza uğratmaz  Cenab-ı Allah...

Gönderen Beyaz Çikolatali Kahve zaman: 09:12
Bunu E-postayla GönderBlogThis!X'te paylaşFacebook'ta PaylaşPinterest'te Paylaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa
Kaydol: Kayıt Yorumları (Atom)

Hakkımda

Fotoğrafım
Beyaz Çikolatali Kahve
Sivas. Kendi çapımda kısa yazılar
Profilimin tamamını görüntüle

Blog Arşivi

  • ►  2026 (3)
    • ►  Mart (1)
    • ►  Şubat (2)
  • ►  2025 (5)
    • ►  Temmuz (1)
    • ►  Mayıs (1)
    • ►  Şubat (2)
    • ►  Ocak (1)
  • ►  2024 (3)
    • ►  Ağustos (1)
    • ►  Mayıs (1)
    • ►  Ocak (1)
  • ►  2023 (3)
    • ►  Ekim (1)
    • ►  Mayıs (2)
  • ►  2022 (30)
    • ►  Ekim (1)
    • ►  Eylül (2)
    • ►  Ağustos (3)
    • ►  Temmuz (4)
    • ►  Nisan (1)
    • ►  Mart (9)
    • ►  Şubat (6)
    • ►  Ocak (4)
  • ▼  2021 (36)
    • ►  Aralık (6)
    • ►  Kasım (7)
    • ►  Ekim (3)
    • ►  Eylül (5)
    • ►  Ağustos (3)
    • ►  Temmuz (3)
    • ►  Haziran (1)
    • ►  Nisan (2)
    • ►  Mart (3)
    • ▼  Şubat (2)
      • 21 Şubat Pazar
      • 10 Şubat Çarşamba
    • ►  Ocak (1)
  • ►  2020 (25)
    • ►  Aralık (2)
    • ►  Kasım (2)
    • ►  Ekim (1)
    • ►  Eylül (1)
    • ►  Temmuz (2)
    • ►  Haziran (5)
    • ►  Mayıs (12)
Muhayyile. Seyahat teması. Blogger tarafından desteklenmektedir.