Hani kaygı ve paranoya arttı ya.
Çağ bu çağ ya...
Ben de iki gündür acaba tekrar koronaya mı yakalandim diye düşünmeye başladım.
Paranoya yaptığımı düşünüyorum.
İnşallah korktuğumuza uğratmaz Cenab-ı Allah...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder