Bugün annem, halam ve halamım gelini evde misafir etti. Aynı zamanda diger halam ve yengem ve kızı da geldi.
Yengemde korona mı vardi grip miydi bilmiyorum. Sabah kızı da kusmuş. Ama bize geldiler. İnsallah korona değildir.
Buraya not olsun.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder