Ikindiden sonra yürümeye çıktım. Samete de mesaj attim. Arabayla geldi. Arabayi kullanarak gelmesini beklemiyordum. Arabaya bindim bir yere park ettik. Yürüdük. 6 bin adım yaklasik olarak yol kay ettik Istasyon caddesinde. Daha sonra evlere dağıldık, yuruyerek eve geldim.
Olay şu. Sametin teyzesigil de corona olmuş. La dedim kendime, niye arabaya bindin. Bir yere park ettirseydin. Ah be süper aklım.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder