Dün çok gezdim. Bugun de sesimde bir kısıklık hissediyorum. Iyice evham yapıyorum galiba. Baska seylere dikkatimi yoğunlaşmak gerekiyor. Ya ben?
Neyse dun derginin yeni sayısını çıkardık.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder